Köszönet a
képekért Potyinak. Múltkor a számba
lett adva, hogy leszóltam az MK3-as biztonságát.
Ami úgy, abban a formában nem igaz, de hát
a net sok mindent elbír ;-(
Ezen az MK3-ason látható
a többszörös talajfogás nyomai és maradványai.
Ha végig nézitek a képeket szinte hihetetlen,
hogy a vezetője "sértetlenül" szállt
ki belőle. A tetőn lévő hosszanti horpi valószínűleg
az út szélén lévő vaskorláton
való átforduláskor keletkezhetett.
Tény, hogy az
eleje egészben maradt. De azért a légzsákok
a köbön idején és így a biztonság,
úgy a biztonság reklám korában, nem
sok lufit látok fityegni ;-( Ezt mínusz négy
csillaggal minősítem.
A kocsi 2004 májusi
gyártású, 24 ezer kilométer volt benne.
A tulaj számára
nagy veszteség lehetett, másodpercenként milliókkal
lett olcsóbb a kocsija ;-( Bár a hír szerint
cégesről van szó. Megnyugtató, hogy a
főnök legalább egy jó döntést hozott,
amikor a Mondit vetetett ;-)
|