|
|
|
|
|
A tulajdonos esetleírása dióhéjban: "Ekkor Pestről mentem Érd felé a hatos úton. Elég hosszú volt a sor, csak lassan mentünk, kb. 40-50 km/h körül. Hirtelen befékezett a sor, mert az egyik autós ki akart fordulni balra, de későn vette észre az utat és szembe meg jöttek. Beleállt a fékbe ás utána mindenki fékezett egy keményet. Én már a 7 - 8. autó lehettem, sajnos egyre csökkentek a fékutak, így nekem már csak negatív maradt.. Egy Renault Tháliát kaptam el, de szerencsére pontosan középen. Mivel ő is keményen fékezett, az autója hátulja magasan volt, az enyim orra meg egészen lent, így tulajdonképpen alácsúsztam. Mivel a Thália elég keskeny, ezért szerencsére "csak" középen tört, a sárvédők nem sérültek. Csoda de a lökhárítót is csak fényezni kellett, alig karcolódott meg! A Thália csomagtartóját viszont alig lehetett lecsukni, eléggé belemászott a hátulja. |
Ajavítási költségek: Thália: 480 eFt ( Renault Baumgartner ) vs. Mondeo: 150 eFt ( hála a Vidámvásár úti bontónak, és egy jó ismerősnek, akinek volt egy kasznis és festő haverja ) Igen, látszik mindkét esetből, hogy jól gyűrődik a motorház tető... Valahogy az utángyártott gyengébbnek tűnt és inkább bontottat vettem." |
|
|
|
Az interjút mailen bonyolítottuk le. A kérdéseket most kihagytam, mert így is egész a sztori. Felhívnám arra a figyelmet, hogy a motorháztető gyűrődési zónájára, amely megvédi az utasteret a becsapódó tárgyaktól. Azokat az utastér fölé feltolja. Köszönet a tulajnak az infoért. Üdv ND
|