Sztrádán
esett meg az eset ...
írta:
ND
|
Sofőrünk elgondolkozott
az élet nagy és kis dolgain. Valahol elakadhatott,
mert a kocsi szép csendben letért a jobb oldalra.
Nosza lett hirtelen kapkodás, kormányzás, de
a fizika törvényei és határai nagy urak.
;-(
Innentől kezdve elkezdett
borulgatni a kocsi. Először keresztbe a sávban a hosszanti
tengelye körül, majd felkapott a szalagkorlátra,
ahol azon is pörgött egy párat. Onnan visszarepült
a saját sávjába, és még ott orral
is pördült, majd az árokban kötött ki,
de ott már megállt négy keréken.
A kocsiban egyedül
ült a vezető, a mögötte haladó a kollégája
csendes szemlélője volt az egész esetnek. A vezető
megúszta egy kisebb nyakfájással, de amúgy
semmi komoly baja nem történt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Itt a legújabb MK III kabrió
változata. Aggreszív orr kiképzés ami
off-road-os fillinget ad a kocsinak. A szárnyaló
ajtók a repülés élvezetét hívatottak
szimbolizálni? Szóval csak óvatosan a fenevaddal.
;-(
|
|
A mutatványt
kb. 150 km/h-ás sebességnél kezdte. A nulla
eléréséig elég sok energiát kellett
belefektetnie, hogy lefékezze a kocsit. Ez az energia elnyeletés
meg is látszik a karosszérián itt-ott ;-)
|
|
|
|
Maradtak sértetlen részek
is, mint a jobb hátsó és az első lámpa
;-)
|
|
Hát eléggé körbe
lett kalapálva szegényke ;-(
|
|
|
|
Ez meggyűrődőtt kissé,
de ez is jó, mert elnyelt némi mozgási energiát.
Új tulajoknak felhívnám a figyelmét,
hogy a hangszóró cserét nem erről az oldalról
célszerű elkezdeni. Inkább hagyományos módon
a belső borítást szedjük le, még ha az
lassabb is ;-)
|
|
Hát a szárnyaló
lufik látványát nagyon, de nagyon hiányolom egy
ilyen leszúrt tripla szaltó után ;-((( Bár
azt mondják, hogy nem
kapott az autó eleje elég nagy ütést,
mivel "aránylag" egyben van az orra. De ahhoz a
lökös merevítője nagyon beesett középen.
;-(((
|
|
|
A szélvédő szépen tartotta
magát, nem okozott sérülést a vezetőnek.
Ez inkább műanyagra emlékeztet, mint üvegre.
Összességében jól
vizsgázott a kaszni. Egyben maradt annak ellenére,
hogy a jobb hátsó és első lámpán
kívül semmi sem maradt sértetlen ;-(
Nem tudom, hogy hány
légzsák volt benne, de hogy egy sem kapott akkora
impulzust egy ilyen ütközés során, hogy
eldurranjon az számomra hihetetlen. Vagy csak először
az azt vezérlő elektronika / érzékelők mentek
tönkre? Egy biztos, hogy a tulaj helyébe azért
fel tennék pár kérdést az illetékesnek.
Hátha kiderülne belőle valami rejtett összefüggés
/ hiba lehetőség, aminek a kijavítása révén
életeket menthetnének meg, mert nincs mindenkinek
ilyen lelkiismeretes - izmos őrangyala ;-)
Bár lehet, hogy
egy 6 millás kocsihoz már azt adnak? ;-)))
|
v0500514
|
|
Üdv ND
|