írta: ND |
||
|
|
Az akkumulátor kiszerelésekor, vagy táplálás lekötésekor az elektromos rendszer memóriája törlődik. Elfelejtődnek az üzemeltetési beállítások, a hibatárolók (gyújtásra és befecskendezésre vonatkozók) és a rádió kód. A "hivatalos" betanítás "sk" változata: 1) Az akkumulátor sarut le kell venni legalább 3 percre, hogy „frissen” felejtsen. 2) 3 perc üresjárat (azt feltételezve, hogy a motor már üzemi hőfokon van és ezt a hőmérő skála közepéhez gondolják. Gyakorlatilag mindenki örül, ha a középső mező alján van. Egyébként ott már fűt is rendesen, ez a termosztát hőfokától függ leginkább.) 3) 1200-as fordulatszámon járasd két percig, (ha neked, már az alap is 950 felé járt, akkor inkább 1500 legyen) 4) 8 km próbaút, különböző sebességekkel ( Nem úgy hogy kihúzatod, aztán ráfékezel és rálépsz a gázra. Javaslom, hogy olyan útvonalat válasz, ahol tudsz is menni majd. Nehogy egy előtted totyogó trabihoz legyél kénytelen igazodni. Legyen egy stabil 50-es tempo, kihúzatás 90-ig nem teljes padló gázzal, 90 tempot tartani, 130-ra kihúzatni.) ND v040908 ui.: legalább két kollegának bejött már ez a módszer, sajna a TáDéban nincs ilyen vezérlő modul ;-( , pedig folyton tanítgatnám ;-))) |