A
turbó hűtőjének a motor felé menő 180 fokos
visszafordító idoma (amelyik a szemből nézve
a bal torony mellett van) kívülről erősen bordázott.
Gondolom a nyomás változás alakváltoztató
hatásának kiküszöbölése végett.
Egy 96-os dieselnél ez már becsiszolódott a
mellette lévő üzemanyag vezetékbe.
Miért
figyeljünk oda erre? Mert veszélyes. Esetemben, már
a belső szövetet is kikezdte. Bármikor kidurranhat és
a forró motorra juthat az üzemanyag. Egy begyulladt
motorú autó általában a teljes kiégés
állapotába kerül. Csak a kezdődő tűzet lehet
eloltani egy kis kézi oltóval. Tekintettel arra, hogy
ez eléggé hátul van, magasra kell emelni
a meleg motorháztetőt oltáskor, ami oxigén
utánpótlást biztosítva belobbanást
eredményezhet. Mivel több egyednél láttam
ezt már, ez nyugodt szívvel sorolom a típushibák
közé. Oldjuk meg. Gyorskötözővel keressünk
neki rögzítést, vagy húzzunk rá
védőburkolatot, olyat ami a képen is látható
(még nincs odahúzva).
Üdv
ND v030904
|