írta: ND | ||
A kedélyeket borzolásának elkerülése véget egy másik autó típusról tettem be ide képet, mert egy Mondeo kerék nélküli képe nagyon felizgatná a Tisztelt Publikumot és nem tudna figyelni a lényegre:-) Ügye ilyen csak másokkal fordul elő? Csak városiakat érinti? Tévedni emberi dolog, mondta a kis sün, amikor .... Szóval senki sincs biztonságban. Hat éve használok kerékőr csavart magam megnyugtatása és rossz emberek elrettentése céljából. Azért jutott most eszembe a téma, mert elveszett a leszedő kulcsom. Mivel anno okos voltam és olyat kerestem, amit nem lehet leszedni a 18-as Crova ráütéses módszerrel, a külső fele hengeres. Eléggé kényelmetlenül éreztem magam, amikor tudatosult bennem, hogy egy sima defekt esetén is tréleres buli lesz a megoldás. |
|
|
|
|
Elmentem oda ahol vettem a kerékőrt, azóta is forgalmazzák! 2000-től biztos hogy gyártják, én 2003-ban vettem. Akkoriban a magyar gyártmány mellett döntöttem. Jótett helyébe jót kaptam, azaz kaptam egy telefonszámot és este 6-ig mehettem az új leszedőért. Mint kiderült, az alufelnihez más csavar tartozik. Így gyári áron vettem egy készletet abból is. Az új készlet megy az alura, a régiek a téli lemezre. Nem írok ide árakat, de ha felmerül a vásárlás kérdése benned, akkor keresd a gyártót, lényegesen olcsóbb :-) A hosszú nyakú az alura való, míg a rövid a lemezre. A koszos anyán látható, hogy melyik felnin, hol fogott. Míg az új teljes ferdepaláston fog. |
Egy idős szaki gyártja a csavarokat, kerékőrt, nyomtávszélesítőt, stb. Ha baj van, akkor van elérhető távolságban segítség, egy kinai gyártmánnyal ez már gond. Nem nyúlottak meg a csavarok a 6 év alatt, a peremén lévő hornyok tágulása sem gond. Műbizonylatos, garanciás, stb. Elérhetősége:30-299-5129, Újpest, Tinódi út 22. v091006 |
|
Levétele kulcs nélkül egy speciális eszközzel lehet, ez olyan mint egy huzagolt puskacső, azt ütik rá és a huzagolás belevág az anyagba és a tekerés hatására jobban rászorul, ez kb. 17eFt. Ilyen van pár gumisnak, mert ilyennel szedik le a gömbölyűre lenyírt csavarokat. |