írta: Fusim |
||
v060125 Szerkesztette: ND |
|
Időnként előfordul, hogy kiég az óra izzója, melynek cseréjét mutatjuk be most. Szükséges szerszámok: lapos csavarhúzó 0.8*4*100 as, csipesz, tartalék izzó ( finish kód: 93.03-94.08-ig - 6563579, 94.08-96.08-ig 7353264 ), 12V os műszerfal izzó autósboltból, forrasztópáka, némi ón, csípőfogó. Az óra izzója a gyújtás ráadásakor teljes fényerővel világít, hogy nappali fényben is leolvasható legyen. A világítás bekapcsolásával a fényerő csökken és fényereje változtatható a műszerfal fényerő szabályzójával. Az óra kiszerelése a műszerfalból: lapos csavarhúzó segítségével az alsó réseknél aláfeszítve emeljük, majd kézzel húzzuk ki. A reteszt benyomva a csatlakozót húzzuk le. Az izzó kiszerelése: csavarhúzóval 90 fokot tekerjünk a foglalaton óramutató járásával ellentétes irányba és az izzót emeljük ki csipesszel. Csipesszel tegyük helyére az új izzót és forgassuk el csavarhúzóval az óramutató járásával megegyező irányba. Dugjuk vissza csatlakozót, kapcsoljuk be a gyújtást, ha kifogástalanul működik, tegyük helyére az órát és állítsuk be. Az óra és a perc állító gombokat egyszerre megnyomva válthatunk 24 órás vagy 12 órás üzemmódok között. Ha nem vettünk eredeti Ford izzót (lsd.: középső kis képen), akkor szereljük szét a kiszedett darabot. Feszegessük ki az érintkezőket mindkét oldalon és emeljük ki az izzóval együtt. Csípjük le az érintkezőket a drótokról majd forrasszuk be a műszerfal izzót, a másik kis képen lévőt. Teszteljük le, ha kifogástalan, tegyük a helyére. Sok sikert Fusim |